מר"צ והעבודה ירוצו יחד? | הפרשנים מעריכים

אסתי פלד No Comments on מר"צ והעבודה ירוצו יחד? | הפרשנים מעריכים

לא רק יהדות התורה: היועץ האסטרטגי ברק סרי וחכ"ל איתן כבל שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על היתכנות ריצה משותפת של העבודה ומר"צ | כבל: "בחלק מהנושאים העבודה יותר שמאל ממרצ" | סרי: "מרב מיכאלי שוגה באשליות שיש לה היתכנות להיות ראשת ממשלה" | האזינו

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היועץ האסטרטגי ברק סרי לאבי מימרן: "לא מבין מה רוצים מגל הירש, הסיפור שלו מזכיר את החקירה של דרעי. החשדות נגדו נפתחו בקול רעש גדול, בסוף חיפשו מן הגורן ומן היקב במה להאשים אותו. מועמדותו למפכ"ל סוכלה, ואחר כך ניסו להפליל אותו בצורה לא ראויה ע"י עד מדינה נאלח שעשה מעשים חמורים מאד".

איתן כבל: "יש לי הערכה רבה למני מזוז, אבל לא אהבתי בכלל את המינוי שלו בעת הזו כדי למנות רמטכ"ל. הרמטכ"ל הנוכחי יכול היה לכהן עוד חצי שנה, בג"ץ הלך היום לכיוון נכון".

סרי: "ההחלטה של בג"ץ מסבכת את כל מינוי הרמטכ"ל, כי מני מזוז הודיע שהוא לא מוכן לקבל מינוי זמני".

"כבל: מר"צ והעבודה מקבלות כל אחת 4\5 מנדטים, בגוש השמאל הולך להיות קרב חזק. גנץ קורא תיגר על לפיד, ולפיד הולך על כל הקופה. במצב הזה זה סיכון גדול שאחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה. הן חייבות לייצר פלטפורמה חדשה ומאוחדת של השמאל הישראלי. בחלק מהנושאים העבודה יותר שמאל ממרצ".

סרי: "יש התעוררות בקרב מצביע מרצ לחזק את מנסור עבאס. אני שומע על התופעה הזו, עבאס נהיה אליל של השמאל בשנה האחרונה. מרב מיכאלי שוגה באשליות שיש לה היתכנות להיות ראשת ממשלה. היא מפחדת מחיבור עם מרצ, כי זה יצבע אותה כשמאל קיצוני".



0 תגובות